DZIECI w ujęciu 5 Praw Natury (szkolenie on-line: 1 i 3 czerwca)

Zapraszam na 2-dniowe szkolenie tematyczne „DZIECI w ujęciu 5 Praw Natury”. 

PROGRAM SZKOLENIA:

Każdy punkt w programie omawiany będzie na podstawie przykładów, tak, abyście mieli kompletny obraz, który … namalowało samo życie.

WCZESNE DZIECIŃSTWO:

  1. Specyfika dziecięcej traumy – jak dziecko przeżywa trudne chwile? Co decyduje, że trudne wydarzenie staje się konfliktem biologicznym i wymaga uruchomienia tzw. SBS-u, czyli zmian na narządzie (=objaw)?
  2. Wyparcie traumy – sensowna strategia dziecka na „życie dalej”
  3. Dysocjacja – jakie konflikty biologiczne należy wziąć pod uwagę w przypadku tzw. dysocjacji (+ przykłady z życia)
  4. Okres okołoporodowy – Projekt/cel (nazwa zaczerpnięta z Recall Healing) lub „konfliktowy matrix” (nazwa wprowadzona przeze mnie, która w moim odczuciu oddaje fakt, że człowiek nijako skazany jest na doświadczanie konkretnych konfliktów i SBS-ów) –
    jak tworzony jest = programowany konfliktowy plan na życie?
  5. Czym jest konflikt programujący i konflikt aktywujący? Jak łączą się ze sobą w tzw. „wspólnym mianowniku” i dlaczego warto zauważyć oba te konflikty? Przykłady
  6. Czym jest zamrożenie ciała w traumie i z jakimi konsekwencjami się wiąże?
  7. Przymus powtarzania (na podstawie badań Petera Levina) – czyli stałe odtwarzanie traum z przeszłości. Na czym bazuje przymus odtwarzania, jaki jest jego sens i cel – „o co woła, o co prosi?”
  8. Dlaczego źródła zaburzeń zachowania i fizycznych – w ciele (choroby) szukamy zawsze we wczesnym dzieciństwie. Jakie jest kluczowe pytanie, które należy zadać, aby skontaktować się ze źródłową traumą?
  9. Czy praca z emocjami / traumami rodzica ma sens? Jak przekłada się ona na zmianę w dziecku?
  10. Rola tzw. szeptanek
  11. Jaki jest mechanizm tzw. dziedziczenia chorób?
  12. Konflikty przeżywane przez płód w łonie matki
  13. Czym skutkuje programowanie umysłu dziecka „prawdą rodzica / babci / dziadka” – „nie siadaj na zimnym bo…”, „załóż czapeczkę, bo Cię zawieje” itp. Czy naprawdę zimno, wiatr, deszcz są niebezpieczne i mogą aktywować objawy?
  14. Pielęgnacja młodego umysłu – jak rodzic znający 5PN powinien pielęgnować umysł dziecka, tak aby nie skazić go medialnymi /medycznymi kłamstwami. Jaką prawdę o Naturze pokazywać dziecku, jak tę prawdę wyjaśniać, na co zwracać uwagę, tak aby dziecko mogło w akceptacji i bez strachu iść przez życie i przez objawy tzw. chorobowe?
  15. Choroby wieku dziecięcego:
    – angina
    – alergie
    – białaczka
    – katar, kaszel, zapalenie ucha
    – zaburzenia zachowania (autyzm, zespół Aspergera, pobudzenie motoryczne)
    Uwaga! Choroby wieku dziecięcego omówione zostaną na podstawie przykładów. Nie będę omawiała całych SBS-ów

DZIECKO – NASTOLATEK

  1. Kształtowanie się tożsamości u nastolatka i „odłączanie” od rodzica (oddalenie, spłycenie relacji z rodzicem, podważanie rodzicielskiego autorytetu)
  2. Kontrola rodzicielska – jak się manifestuje i co leży u jej źródła? Jakie konflikty najczęściej wyzwala w dziecku? Propozycja uwalniania kontroli rodzicielskiej w oparciu o technikę uwalniania
  3. Czego potrzebuje nastolatek od rodzica, a czego nie dostaje? Praca w energii grupy
  4. Konsekwencje zaburzonych relacji z rodzicami:
    -> zamknięcie się na kontakt z rodzicami, izolowanie, wycofanie
    -> lenistwo, unikanie, przekładanie na „później”, słynne: „zaraz”, albo „potem”
    -> megalomania nastolatka – do czego jest mu potrzebna i jak do niej podejść, aby pozwolić nastolatkowi przejść przez proces „bycia najmądrzejszym”
    -> depresja nastolatka, wycofanie z życia, myśli / próby samobójcze
    -> agresja nastolatków – co za nią stoi? Jak rodzic może wesprzeć nastolatka, aby nie pogłębiać agresywnych napięć w domu?
    -> zaburzenia zachowania u nastolatków, tzw. konstelacje schizofreniczne – przykłady
    -> za którym z rodziców podąża dziecko, komu jest lojalny, jakie części rodzica „przejął”?
  5. Jak zachowanie dzieci zmienia rodziców, jakie konflikty odpala i w jakie konstelacje (zaburzenia zachowania) wchodzi rodzic? Przykłady

Podczas części warsztatowej wykorzystuję trzy narzędzia:

  1. Pytania prowokujące
  2. Technikę uwalniania Davida Hawkinsa
  3. PROCESowanie eMOCji wg podejścia Magdaleny Szpilki

Termin szkolenia:
1 dzień: 1 czerwca, godz. 18.00
2 dzień: 3 czerwca, godz. 11.00

czas trwania spotkań: ok. 3-4h

Szkolenie na platformie Zoom – on-line

Cena: 420 zł

Zniżki:
– absolwenci, którzy udział wzięli w min. 2 wykładach tematycznych, lub w 2 modułach szkoleniowych: 370 zł

Podczas każdego spotkania znajdujemy czas na rozmowy i wymienianie się „konfliktowymi doświadczeniami” – pracujemy zawsze w energii grupy, która tworzy wspólne prowadzenie i zrozumienie tematu.

Szkolenie zostanie nagrane. Uczestnik, dzień po szkoleniu on-line, otrzyma następujące materiały:
– nagranie video całego spotkania
– nagranie video części wykładowych
– teoretyczny materiał w formie pdf
– nagranie audio pytań prowokujących i procesów, przez które przeprowadzam uczestników

Nagrania zostają z uczestnikami „na zawsze” – ściągnięte na komputer mogą być odtwarzane kiedy pojawi się czas i potrzeba.

Ważna informacja!
Część teoretyczna szkolenia prowadzona będzie na poziomie średnio-zaawansowanym. Uczestnik powinien być dobrze osadzony w Języku Natury – znać każde z 5 Praw Natury, regułę wagi (mania i depresja) oraz wiedzieć, czym są tzw. konstelacje schizofreniczne.

Zgłoszenia wyłącznie w formie e-mailowej: 5pnedukacja@gmail.com

Szkolenie prowadzi: Monika Stawicka – właścicielka strony www.5prawnatury.pl
Autorka kursów, szkoleń i wykładów tematycznych oraz autorskich warsztatów rozwoju osobistego zorientowanych wokół tematyki 5 Praw Natury.

>> Zapoznaj się z informacjami o mnie
>> Zapoznaj się z opiniami absolwentów moich kursów

 

Dodaj do zakładek Link.

Komentarze są wyłączone.